PACHETE INSCRIERE PROMOTIONALA. PLANUL de COMPENSARE

   In functie de pachetul cu care va inscrieti, se ofera promotii, incepand cu pachetul de180 PV, conform imaginilor de mai jos.
 Pachet promotional Starter Pack 1
Pachet promotional Starter Pack 2

     Pachet promotional Starter Pack 3  
    Daca inscrieti persoane din afara tarii, pachetele / promotiile sunt cele din tabelul.
           PLANUL DE MARKETING 

1. Până la nivel de Diamant Director

 Plan de Marketing sau plan de afacere, cuprinde cerinţele pe care trebuie să le îndeplinim în cadrul unui sistem dat, de construire a unei reţele, pentru a avansa, respectiv indică recompensele la care se poate ajunge pe diferite nivele.
Comision (bonus): recompensa dată de compania MLM colaboratorilor săi, pentru munca de distribuţie a produselor şi de instruire a oamenilor din propria structură.
Punct valoric: este unitatea de măsură folosită pentru cuantificarea bonusurilor, calificărilor şi premierilor, precum şi a participării la Programele Stimulative ale Companiei, conform Planului de Marketing.
De exemplu: 
           Ganoderma          109 lei (valoare în bani)        30 PV (punct valoric)
            Gano Tea Sod       37 lei                                   12 PV
În afacerea Gano, conform Planului de Marketing aveți două posibilităţi de a câştiga bani:
   1. Prin revânzarea produselor (profit instant după vânzare), de exemplu:
Produs
Preţ distribuitor
Preţ vânzare
Profit
Ganoderma
109 Lei
137 lei
28 lei
Ganocafe Classic
55 Lei
69 lei
14 lei
Ganocafe 3 in 1
50 Lei
63 lei
13 lei
Gano Schokolade
54 Lei
67 lei
13 lei
Gano Fresh
23 Lei
31 lei
  8 lei
Totuşi, să nu uităm principiul de bază a afacerilor în reţea:
2. Câştigul cel mare nu se realizează din vânzarea produselor, ci prin construirea unei reţele de distribuitori! Cei care încearcă să-şi construiească structura prin intermediul vânzărilor, eşuează în MLM!
Bonus (comision) după structură: succesul financiar real, pe termen lung, reprezintă doar construirea unei structuri de distribuitori independenţi.
 De reţinut!
*Comisionul nu este o sumă fixă, lunară (nu este un salariu fix). Compania oferă comisioane, conform Planului de Marketing, în urma efortului nostru de a promova cu succes produsele şi oportunitatea Gano Excel. Comisioanele se calculează lunar; mărimea lor este determinată de mărimea rulajului din luna respectivă!
De exemplu: comisionul pe luna ianuarie este determinat de volumul produselor rulate de tine personal şi de structura ta în luna ianuarie şi este calculat de Companie conform Planului de Marketing. Dacă în luna februarie realizezi un rulaj mai mare împreună cu structura ta, atunci şi comisionul pe luna februarie va fi mai mare (faţă de ianuarie). Dacă în martie nu realizezi nimic, atunci nu vei primi comision pe luna martie.
*Afacerile în sistem de reţea (MLM) nu au fost inventate pentru o îmbogăţire instantă, de a face averi imense într-o noapte. Având în vedere că mărimea rezultatelor financiare sunt în strânsă legătură cu rulajul lunar de produse (de punctele realizate lunar), este de la sine înţeles şi firesc că în perioada de început (perioada imediat după înregistrare) comisioanele sunt mai mici. Însă, formând reţeaua de disribuitori-consumatori, rulajul produselor se măreşte treptat, lună de lună, şi, evident, se măresc şi veniturile tale lunare, primite în formă de comisioane de la Companie (conform Planului de Marketing).
De exemplu: dacă te-ai înregistrat în sistemul Gano în luna august şi rulajul tău de produse în luna respectivă a fost doar consumul tău personal, atunci comisionul tău va fi calculat conform acestei realizări. Dacă în septembrie începi să recomanzi şi prietenilor, cunoştinţelor tale produsele şi oportunitatea Gano, în urma căruia şi ei devin distribuitori, atunci rulajul tău pe luna respectivă va fi consumul tău personal plus achiziţiile făcute de noii tăi colaboratori. Ca urmare, vei avea un rulaj mai mare faţă de luna precedentă, deci comisionul tău va fi mai mare. Dacă vei continua cu perseverenţă şi consecvenţă recomandarea produselor şi oportunităţii Gano pentru alţii, atunci, după un timp, în funcţie de implicarea ta în afacerea Gano (care este de fapt afacerea ta personală), vei primi comisioane pe măsura aşteptărilor tale.
Nu uita: „Network Marketing-ul sau marketingul în reţea este sistemul iniţiativei libere prin care o persoană obişnuită – fără o investiţie mare, fără experienţă vastă sau fără prea multă educaţie – poate să creeze bogăţie. Mulţi oameni fără facultate, fără moştenire de familie sau fără legături suspuse au clădit averi în Network Marketing (inclusiv eu).” – Randy Gage
Pentru a beneficia de oportunitatea Gano, primul lucru important ce trebuie să facă o persoană este înregistrarea în sistem, să devină membru Gano. Practic, odată cu primirea codului Gano, un membru automat se califică la nivelul de Distribuitor.
Prin cumpărarea produselor Gano achiziţionăm şi Puncte Valorice (pentru aceasta vezi Lista de preţuri).
Când acumulăm 60 PV (puncte valorice) de la înregistrarea în Gano, ajungem la nivelul de 5%.
Când acumulăm 200 PV, dintr-o singură comandă sau prin comenzi succesive de produse, ajungem la nivelul de 8%.
Când acumulăm 500 PV, (prin comenzi succesive de produse), ajungem la nivelul de 11%.
Când acumulăm 1000 PV, ajungem la nivelul de 14%.
Când acumulăm 1500 PV, ajungem la nivelul de 17%.
Când acumulăm 2500 PV, ajungem la nivelul de Director şi avem 20%.
Calificarea pe o treaptă superioară se poate realiza:
•   SINGUR: acumulând PV în urma consumului personal (şi în familie) şi în urma revânzării produselor, sau
•   cu STRUCTURA (echipă) : acumulând PV şi după activitatea partenerilor (colaboratorilor) proprii.
De exemplu:
•  Eu am realizat 150 PV (puncte personale) într-o anumită lună
•  cu GRUPA însă am realizat 530 PGPV (puncte de grup) înaceeaşi lună.
 Ca urmare, sunt calificat la treapta de 11%!
 Dacă aş fi muncit doar singur, cu cele 150 PPV m-aş fi calificat doar la treapta de 5%. Însă cu grupa am reuşit să trec şi de treapta de 8%.
 În Planul de Marketing Gano Excel, toate calificările şi comisioanele pe o lună anume, se calculează conform realizărilor (cumulate) de pe ultima zi din luna respectivă!
 SISTEM CUMULATIV: punctele valorice realizate se acumulează lună de lună. Nu pierzi niciodată volumul de puncte, atât cele personale cât şi cele de grup. Ceea ce realizezi luna aceasta, se cumulează cu realizările din lunile următoare - nu pierzi astfel niciodată nivelul atins (chiar şi dacă o perioadă nu activezi în Gano).
Ca urmare, calificarea pe o treaptă superioară nu este condiţionată de timp, depinde doar de punctele de grup (GPV) acumulate. Poţi ajunge, de exemplu, la nivelul de Director într-o lună (dacă te implici serios în afacerea ta Gano), dar poţi să ajungi la acest nivel în 2 ani (să spunem).
Acest lucru face posibil ca în afacerea Gano toată lumea să poată evolua în ritmul său.
Statutul de Distribuitor activ – 60 PV (puncte personale):
Distribuitorul Activ este Distribuitorul care acumulează într-o lună cel puţin 60 PV (puncte personale), obţinute în urma cumpărării personale de produse confirmate. 
Statutul de Distribuitor Activ se stabileşte lunar. Pentru a se califica în vederea obţinerii bonusului în urma activităţii, distribuitorul trebuie să fie Distribuitor Activ (adică să facă cumpărături personale de produse Gano minim de 60 PV)!
Dacă un distribuitor nu face într-o lună anume cele 60PV, va rămâne în continuare membru Gano, poate cumpăra produsele în continuare la preţ de depozit, dacă are structură activă poate să atingă şi calificări pe trepte superioare, însă nu va primi comision în luna respectivă.
Comisioanele se calculează după volumul lunar realizat, deci de la 1 până la 30/31 aale lunii. Ca urmare nu se acordă bonus (comision) retroactiv!
60 PV – statutul de activ se poate realiza foarte uşor.
De exemplu:
 Un Distribuitor Gano consumă lunar Ganoderma şi Ceaiul Gano (altfel despre ce vorbim?!), pasta de dinţi şi săpunul şi, cu siguranţă una dintre cafele sau ciocolata caldă. Valoarea acestora în puncte este de minim 71.
Statutul de activ se realizează foarte simplu, consumând produsele Gano.
Până la nivel de DIRECTOR sunt două tipuri de bonusuri (comisioane):
1. Bonus de fidelitate (după cumpărăturile personale)
2. Bonus după structură – diferenţă de treaptă
Un exemplu, cum se calculează bonusul lunar:
Eu = sunt la nivelul de 20%, adică sunt Director şi am realizat 250 PV într-o lună anume. Atunci, bonusul de fidelitate (comisionul după realizarea personală) este 20% din cei 250 PV, volumul realizat personal de mine: (20%) x 250 PV ≈ 50 lei
 Corina este înscrisă direct de mine şi a realizat 180 PV în luna respectivă, astfel este la nivelul de 5%. Eu voi primi după volum ei bonusul de diferenţă nivel, adică:
(20% - 5%) x 180 PV ≈ 27 lei
(Evident, Corina va primi 5% x 180 PV, comisionul după realizarea ei personală).
 Elena este înscrisă direct de mine, a realizat personal 550 PV în luna respectivă şi l-a mai înscris în sistem pe Tom, care a realizat 170 PV şi pe Alina, care a realizat 300 PV. Ca urmare, Elena are un volum de grup de 1020 PV (550 PV Elena + 170 PV Tom + 300 PV Alina) şi este la nivelul de 14%. Atunci, Eu voi primi după Elena bonusul de diferenţă nivel de 20% - 14% = 6% după întregul volum a grupei sale, adică:
(6%) x 1020 PV ≈ 61,2 lei
 Adi este înscris direct de mine şi a realizat 350 PV în luna respectivă, astfel este la nivelul de 8%. Eu voi primi după volumul lui bonusul de diferenţă nivel, adică:
(20% - 8%) x 350 PV ≈ 42 lei
 Ca urmare, Bonusul meu total pe luna respectivă este: ≈ 180,2 lei.
 NOTĂ: Exemplul de mai sus are doar scop informativ şi educativ. Bonusurile primite depind de efortul şi timpul acordat pentru această afacere. Gano Excel nu garantează că dacă un individ aderă la Companie şi devine un distribuitor independent, va primi bonus fara ca el sa se implice, alaturi de reteaua formata.
 Ce trebuie făcut?
  • Consumă produsele Gano
  • Recomandă şi altora produsele şi oportunitatea Gano  
  • EŞTI GATA DE START?
                                                             TREPTE DE CALIFICARE    
      2. Nivelul 2 a Planului de Marketing
De la nivelul de DIRECTOR până la nivelul de DIAMANT DIRECTOR sunt trei tipuri de bonusuri (comisioane):
1. Bonus de fidelitate (după cumpărăturile personale)
2. Bonus după structură – diferenţă de treaptă
3. Bonusul de dezvoltare lider
Dacă eşti Director şi ai 3 Directori (grupuri de directori) pe 3 linii (grupe) paralele, atunci vei fi la nivelul de Rubin Director şi vei avea 26%.
Dacă eşti Director şi ai 6 Directori (grupuri de directori) pe 6 linii (grupe) paralele, atunci vei fi la nivelul de Diamant Director şi vei avea 32%.
                                                           TREPTE DE CALIFICARE
    3. Nivelul 3 a Planului de Marketing
După nivelul de DIAMANAT DIRECTOR urmează încă multe nivele în sus, se poate ajunge până la 40% procent personal şi sunt multe tipuri de comisioane, cum ar fi:
  • Bonus de maşină
  • Bonusul de Profit Sharing (cotă parte din profitul Companiei pe România) – 6 nivele                 Bonusul de Prezidenţial Profit Sharing